poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jeden do kwadratu #1


Witam w 1 „odcinku” ;) Przedstawię mój świat, który dotychczas stworzyłam na rzecz bloga. Akcja rozgrywa się w dżungli bo nie chciało mi się ciągle generować świata, żeby gdzieś indziej się znaleźć. Tuż obok mamy sawannę, więc jest spoko. ;d
 A więc tak. Na powyższym zdjęciu widzicie domek, który zbudowałam :P W środku na dzień dzisiejszy nie ma co oglądać. Gdy coś w środku zrobię, że będzie ładnie to dopiero wtedy pokaże wam środek. Miałam zamiar budować wszystko na drzewach, ale rozmyśliłam się, ponieważ to brzydko wyglądało… :(
Skończone wejście do domku :D

Plantacja trzciny, pszenicy, melona i dyni.
Tak więc na mojej mapce jest to wszystko na razie :) Oczywiście będzie tego więcej ale musicie poczekać i sami wysyłać mi pomysły na wzbogacenie tej mapy. Na dziś to tyle. Papa ^^.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz